Onze laatste dag

4 november 2014 - Cape Town, Zuid-Afrika

Het is vandaag voor het eerst in 14 dagen dat we opstaan met regen. Is wel even wennen maar voor het tuintje en de planten wel lekker. Hoeft Guus de sproeiers niet aan te zetten. En......we hebben nu ook de eettafel binnen kunnen gebruiken voor een heerlijk ontbijtje. Is ook gezellig. Na ontbijt koffertjes zo veel mogelijk gepakt en straks de al eerder genoemde olijf eten met direct aansluitend de wijn. Je moet het vergelijken met het drinken van een tequilaatje met daarna het van je hand oplikken van een snufje zout. We zijn benieuwd hoe dat gaat smaken. Eerst gaan JB-tje en Greet nog een paar boodschapjes doen en kunnen Guus en ik nog even een beugel ophangen waar de 100 meter elektriciteitskabel voor de grasmaaier opgehangen kan worden, die we gisteren gekocht hebben. En dan nog de stekkers aan de kabel maken. Rond de klok van twaalf alles gedaan wat de bedoeling was. Dus op weg naar het olijfje. Wat een aparte ervaring is dat. Een olijfje eten gevolgd door een slok rode wijn bij Kloovenburg Wine Estate. Daarna op naar onze laatste lunch van de vakantie bij BarBar Black Sheep Restaurant. Genoten van een lekkere lamb burger met een lekker wit wijntje. Nu thuis op de bank lekker chillen met Greet en Guus terwijl het weer  langzaam opklaart. Dus straks misschien nog een zonnetje. Vanavond nog een last dinner en dan om kwart voor negen richting vliegveld door het pikkedonker. Daarom hebben Greet en Guus onze chauffeur Ismael geregeld om ons te brengen. Het is een vakantie geweest om nooit te vergeten. Bedankt Greet en Guus.

1. Patricia Bor:
    4 november 2014
    Och wat is het snel gegaan. :-( hele goeie reis terug.