De dag van vertrek

17 september 2017 - Zoetermeer, Nederland

Alles staat klaar. Na on-line inchecken nog ff met KLM gebeld om te regelen dat we met zijn drieën naast elkaar zitten. Was niet zelf te doen omdat met de on-line check in de stoelindeling niet getoond kon worden. Gelijk maar voor de terugreis stoelen gereserveerd en dus 60 euro armer. Aardige zakklopperij.

Maar we zitten bij elkaar. Koffers binnen dan wel op de limiet dus we kunnen.

1. Franca:
    17 september 2017
    Veel plezier!!! En goede reis. Ben benieuwd naar de enthousiaste verhalen.
  2. Jeannette:
    Dank je wel ,,.
    We gaan ons best doen 🙌
  3. Hanny:
    17 september 2017
    Heel veel plezier lieverds, maak maar weer fantastische herinneringen! 😘😘😘
  4. Carla Metselaar:
    Fijne reis!
  5. Jeannette:
    Dank jullie wel👍
    De vlieguurtje blijven een dingetje, 😟
    Maar daarna zullen we weer een fantastisch stukje van de wereld gaan zien en proeven 🍚🍱🍲
  6. Jolanda:
    17 september 2017
    Jaaaaa......het is gelukt met weblog. Nogmaals heel veel plezier met cultuur snuiven en geniet vooral van dat overheerlijke eten daar!!! xxxx
  7. Ingrid van der Togt:
    Heel veel plezier😘
  8. Irma:
    17 september 2017
    klinkt heel goed, geniet ervan!!
  9. Patricia Bor:
    17 september 2017
    Heel veel plezier. Heerlijk genieten. Ben benieuwd naar de foto's en verhalen.
  10. Inge H.:
    17 september 2017
    Geniet van de schoonheid van de Gordel van Smaragd. Mocht je nog naar Bandung gaan dan geef ik je nog een leuk adres door van een collega die daar met zijn vrouw een bakery is begonnen.
  11. Ellen Verkaaik:
    Heel veel plezier!
    Geniet van alles en van het eten!
    Slamat makan.
    Als je nog tips of vraagjes terplekke hebt of iets met de taal... lang leve appen gooi je vraag er maar op
  12. Mamma:
    18 september 2017
    Hallo kinders het is gelukt de nieuwe web heel veel reis plezier en ga er lekker van genieten
  13. Annemieke:
    19 september 2017
    Leuk om jullie te volgen!
    Dat wordt vast een super vakantie!