Dag 15 Wat een dag

2 oktober 2017 - Jakarta, Indonesië

Wat een dag vandaag.

Een heerlijke Balinese massage van anderhalf uur. Morgen op herhaling.

Uithoudingsvermogen getest in het zwembad. Geslaagd.

Ingecheckt voor de terugreis. Helaas.

Max wint de formule 1 van Maleisië. Werelds.

Maus verrast ons met Kampoeng Seafood Restaurant in Jimbaran. Dineren op het strand met ondergaande zon. Super.

Ajax wint bij Heerenveen. De ommekeer.

Kamertje van de kleine op komst ziet er supergaaf uit. Baby proof.

Volleybaldames net geen Europees kampioen. Toch top prestatie.

En het hoogtepunt van de dag:

Kenny heeft Kimberley hier op Bali ten huwelijk gevraagd. Lovely couple.

Dit was onze laatste dag. Morgen om 16.00 uur in de bus richting vliegveld.  Vertrek om 20.40 uur en op dinsdag om 07.30 weer op Nederlandse bodem. We hebben een heerlijke vakantie gehad en genoten van alles wat we gezien en meegemaakt hebben.    Aan alles komt een eind dus ook aan de belevenissen van dit land, maar we komen zeker een keer terug voor nieuwe avonturen op Bali en bezoekjes aan Lembongan, Lombok en de Gili eilanden.