Dag 14 Ons 2e stranddagje

30 september 2017 - Jakarta, Indonesië

Vanmorgen even doorgegeven dat we niet met de excursie mee gingen. Onze voorkeur ging uit naar gewoon een relaxed dagje strand in plaats van busje in busje uit.

Hoewel het bewolkt was met slechts af en toe een zonnestraaltje na het ontbijt om 10 uur richting strand gegaan. Temperatuur en windje waren heerlijk ondanks dat er geen zon was. Jeannette genoten van een kokosnoot. Rond 2 stond Maurice weer voor ons van zijn terugreis vanuit Lembongan. Daar was hij om half 11 door Kimberley en Kenny op de scooter bij de boot afgezet, die zelf om 11.15 uur de boot hadden om voor een paar dagen naar Ubud te gaan.

Als we de foto's van Maurice zien moeten we zeker nog een keer terug naar Bali en de  eilandjes die daar bij horen. Echt idyllisch om te zien.

Vanavond gaat Maus nog naar een DJ-party hier in Seminyak met dj Carl Craig. Nooit van gehoord, ha ha. Zag ie toevallig posters van. Wordt dus een kort nachtje voor hem want het begint pas om 23.00 uur.

Tegen half 5 terug in hotel en daar voor morgenochtend half 11 een Balinese massage van anderhalf uur besproken. Aansluitend lekker aan het zwembad zitten, om rond 15.00 uur in te checken  voor maandag en daarna ons laten verrassen door Maurice, die ons meeneemt voor een dinertje met ondergaande zon hier een half uurtje vandaan.

Wij gaan zo een hapje eten en misschien nog een kaartje en een drankje.

Selamat tingal👍