Dag 13 Een dagje strand in Seminyak

29 september 2017 - Jakarta, Indonesië

Vandaag de morgen relaxed begonnen met een ontbijtje om kwart voor 9. Om half 10 informatie gehad van de hostess die om half 10 langskwam. Zij vertelde o.a. dat de toestand van de vulkaan is opgeschaald naar het maximale, zijnde categorie 4. Haar eigen intuïtie op basis van ervaring geeft aan dat de vulkaan al te lang aan het rommelen is (nu een kleine 3 weken) om tot een uitbarsting te komen omdat volgens haar de diverse plaatsen waar de rookwolken uit opstijgen er voor zorgen dat de kracht om uit te barsten daarmee afneemt. Daarom maar vingers crossed met de hoop dat ze gelijk heeft.

Maurice is vandaag met de fastboat naar het eiland Lembongan om daar ff te chillen met Kimberley en Kenny. Morgen komen ze dan met zijn drieën naar Bali, Maus richting Seminyak en K&K richting Ubud volgens mij. Toch ff leuk om elkaar aan de andere kant van de wereld even te treffen.

Wij vandaag een heerlijk stranddagje gehad. Om 6 uur nog wat bij een strandtent gegeten en toen met taxi naar het hotel. Lekker douchen en dan misschien nog een drankje doen.

Morgen is ons als compensatie voor de treinreis een excursie aangeboden naar een watertempel en een waterval. Wel een andere dan die van gisteren. We twijfelen nog of we meegaan want genieten aan het strand is ook lekker en dan hoeven we niet om half 7 op.

Morgenavond merken jullie wel wat het geworden is. Groetjes en liefs van us.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Carla Metselaar:
    29 september 2017
    Wat bijzonder om Kim en Kenny op Bali te treffen! Nog heel plezier!!
  2. Jolanda:
    30 september 2017
    Zo grappig dat Maus naar hun is gegaan....ze hebben enorm genoten en leuke dingen gedaan!
    Jullie genieten van laatste dagen Bali. Wat geweldig eiland is dit toch. Ze hebben daar alles! Lieve mensen, lekker eten, prachtige stranden en heerlijke massages🙏! Xx
  3. Hansie:
    30 september 2017
    Inderdaad leuk om elkaar op het andere eind van de wereld te ontmoeten. En hoewel kort hebben ze het enorm leuk gehad. En schitterende foto's gezien. We moeten gewoon een keer terug👍👌