Dag 12 van Lovina naar Seminyak

28 september 2017 - Jakarta, Indonesië

Vanmorgen pas om kwart 8 het wekkertje. Relaxed om kwart voor 9 naar het ontbijt en om half 10 in de bus op weg naar onze eindbestemming Seminyak in Zuid Bali. Vliegtuigen komen en gaan nog steeds ondanks dat de Agung vulkaan steeds dreigender schijnt te worden. Wel spannend hoe onze reis gaat eindigen. Lees ook vandaag nog dat KLM computerproblemen heeft waardoor allerlei vertragingen worldwide optreden.

Na vertrek vanuit Lovina eerst de GitGit waterval bezocht. Was een aardig Bertje op Bertje af wandeling er naar toe. Maar zeker de moeite waard. Een adem benemend gezicht. Daarna door naar de Hindoetempel Ulun Danu Beratan gelegen in een prachtig aangelegde tuin met uitzicht op een groot meer aan de voet van de bergen.

Vanuit daar nog een plaatselijke markt bezocht, waar het net is of je gom op je lijf hebt zitten want die marktkooplui zijn niet van je af te slaan. De Rolexen vlogen om je oren, dus daarom maar snel op weg om ergens te lunchen.

Na weer een heerlijke hap met een biertje (Bali Hai) en voor JB-tje een diet-coke het laatste deel van de etappe naar Seminyak. Daar kwamen we rond de klok van half 5 aan. Nadat de koffers op de kamer waren afgeleverd richting het strand gelopen. Wandeling van ca. 20 minuten. Het wordt al vroeg donker hier, dus dat is best goed uitkijken met het verkeer dat aan alle kanten langs je heen raast. Aan het strand een tentje opgezocht en daar een Saté Ayam voor JB-tje en mij besteld en voor Maurice Také Curry. Met het geluid van de rollende golven heerlijk zitten eten met uitzicht over het strand en de zee. Onderweg terug een taxi aangehouden zodat ee binnen 5 minuten in het hotel waren.

Daar even lekker gedouchet en als slaapmutsje een canastaatje met biertje gedaan. De komende 3 dagen lekker relaxen en dan maandagmiddag weer richting vliegveld. Als de vulkaan zich rustig houdt. Groetjes vanuit een zonnig Bali.

1. Annemieke:
    28 september 2017
    Geniet nog even!
  2. Patricia Bor:
    28 september 2017
    Och wat gaat de tijd snel inderdaad. Nu even relaxen. Xxx